sekreteranne97 37+1 haftalıgız 17 şubata gün verdi doktorum. Bugün aşırı bel ağrım var ve kasımlarım da hafiften sanki adetliyken ağrı ve sancı olur ya öyle bişey oluyo. Bu sancı mı kızlar
Es07 sekreteranne97 Sancı şiddetli ve 10 dk altına düşerse acile gidilmeli cnm Su veya nişan yok değil mi henüz
anonim51 sekreteranne97 benimde rahim kemiklerim ağrıyor sızlıyor gibi bebekte kasılıyor 39+2 bekliyorum
Fatma_furkan1996 sekreteranne97 ben de aynı durumdayım dün gece çok kötüydüm hatta çok sancılarım oluyor ama önemli olan sıklaşması 10 dk 5 dk düşmesi doktorum bol bol yürü dedi
sekreteranne97 Es07 yok canım su ve nişan yok şuan. Sadece kasıklarımda ağrı ve hafiften adet sancısı gibi bi durum var. Yarın kontrolüm vardı inşallah yarına kadar bişey olmaz da kontrolde doktorum detaylı bakar
sekreteranne97 Fatma_furkan1996 benim öyle sıklıkta değil yarın kontrolüm var inşallah bakalım nst de ne çıkacak 1 hafta kaldı zaten doğuma sezeryan olcam