5 Şubat Perşembe günü gittim ona. Normalde doktorum farklıydı fakat o olmadığı için mecburen ona almıştım. Ama hiç memnun kalmadım. Yüzünüze bile bakmıyor. Ayak üstü ultrasonla bakıyor dönüp yerine oturuyor. O hastaneye gidecekseniz sadece Nurşen Kurtoğlu ve Neşe Hayırlıoğlu’nu öneririm