İkinci hamileliğimdi. İlki gebelik zehirlenmesi ve tansiyondan dolayı 33 haftada erken sezeryan doğum yaptım. Bu hamileliğimde de ssvd düşünüyordum. Süreç gayet güzel geçti ta ki dün gece sancılanmaya başlayana kadar. 1 cm açıklık sancı full benim vücudum kaldıramadı maalesef bu sancıyı. Doktorumdan sezeryan olmayı istedim. Nasipte bu varmış. Belden uyuşturmalı spinal oldum. Güzeldi her şey bebeğim küveze girmedi benimde işlemlerim bittikten sonra evladımla kavuştum. Herkese sağlıklı ve kolay doğumlar dilerim.