Şimdi arkadaşlar ben 5 haftalık hamileyim daha doktora gitmedim randevu almak istiyorum ama mesela 13 hafta ve üzeri olanlar veya 24 hafta ve üzeri olanlar ebe polikliniğine gidip gelsinler yazıyor altında parantez içinde yani sadece 24 hafta veya 13 hafta üzeri gebelere mi bakıyorlar yoksa hepsine mi bakıyorlar