ylnydgd Hanımlar kimler yarın doğuma girecek ben gibi? Korku stres heyecan hepsi karışık bende sizler de böyle misiniz? Hafif panikatağım var ve Spinal+Epidural olacağım korkum da var. Sizler nasılsınız? Karmaşık mı duygularınız ?
minikmucizelerim2 ylnydgd yarın gidicem doktora sancım çıkarsa doğuma alıcak yoksa gün vericek sezeryan olucak bakalım heyecan dorukta yarını bekliyorum 😀
Zhde ylnydgd yarın gidicem bende açılma kontrol edilcek açılma varsa su patlatilcak doğum baslicakeger açılma yoksa Çarşamba günü balon yerleştirme olucak 12 subatta ise sabahtan suni sancı verilecek doğum baslicak yoğun bı hafta bekliyor bizi, kolaylıkla gelsinler inşallah ilk doğum
Zhde ylnydgd valla dahada gelmiyo herşey yaptım yarım açılmaya bakilcak eğer varsa su patlatilcak doğum baslicak
irmairma ylnydgd bende 9 şubat öğlen 1 buçukta doğum yaptım şuan gece 3 buçuk anca kendime geldim spinal oldu, sütüm gelmedi sabah karın ağrısı ile geldim doktorum alalım beklemeye gerek yok risk alamam dedi , siz nasılsınız