Asiyeninannesii Guniiii amh 17.70 çıktı hacettepede geçen ay ilk çocuğumdan önce de 18 çıkmıştı 6ay kadar doğum kontrol hapı kullandım aşırı düzensiz adetlerim sebebiyle bıraktığım ay hamile kaldım 😊
Kelebekkkk34 Guniiii yok canım yumurtlayamıyorum ama amhnin çok bi önemi yok yumurtlamak önemli o yüzden takılma tek 1 tane yumurta büyüse yeterli zaten gebe kalmaya. Doktora gidip yumurta takibi yaptırabilirsin hem yumurtlamanı sağlayan ilaç verirler
Guniiii Kelebekkkk34 6 ay takip ediyoruz her ay yumurta gelişiyo çatlıyo ama gebelik oluşmuyo nedenini bilmiyorum
Kelebekkkk34 Guniiii rahim filmi çekildin mi peki tüplerine bakıldı mı bide eşinin değerlerine bakıldı mı
Guniiii Kelebekkkk34 rahim filmi çekildi tüpler açık eşimin sperm sayı iyi morfoloji 3% Problem kimde anlayamıyorum
Kelebekkkk34 Guniiii hacamat iyi geliyo diyolar canım ama bilemedim herşeyin vakti saati var tabi stres büyük etken ama elimizde olmadan yapıyoruz