Kızlar 5+3 ken keseyi gördük vajinal yolla ertesi gün lekelenmem oldu 1 gün sürdü geçti 6+3 üm bugünde kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim acile kesenin 3/1 i kadar kanama alanı var dedi ama geçen hafta doktorum kanama alanı yok demişti bugün de gittiğimizde kalp atımını ve bebeği gördük atışı dinletmediler çok korkuyorum başına gelen var mı sevinsem mi üzülsem mi bilemedim