rabiagucer03 hayır alakası yok,tam tersine sarılık sık sık emzirmeyle atılıyor.doktorlar bile sarılık çıktığında en geç 2 saatte bir emzir diyor.
Geceleri alarm kuruyordum saatte bir olacak şekilde,hatta sarılık derecesi düştüğünde ve risk kalktığında da devam ettim