Kizlar aşağıya baskı yapıyor oturup kalkarken kasıklarım ağrıyor sağlık ocağına gittim lökosit 28 çıkmış yüksek ama ilaç veremem dedi su iç bol dedi su içemiyorum kusuyorum
12 haftalık gebeyim kesik kesik beyaz peynir çürüğü gibi akıntım var çok afedersiniz nasıl geçer başka yolu var mı kadın doğum doktoruma 4 gün sonra randevum var telefonu yok