anneningunlugu1 Kızlar 10 haftalık gebeyim rüyamda bebeğimin cinsiyetini öğreniyorduk erkekti ve gerçek gibiydi 😅😅 Benim gibi böyle rüyalar gören oldumu sanırım son zamanlarda hep düşündüğüm için rüyama giriyor 🤣
egeemomms anneningunlugu1 bende geçen kandil gecesi gördüm kızım oluyordu adını da İdil koyuyorduk 2 sonra tekrar bi rüya gördüm bu sefer de oğlum oluyordu 🤣🤣
handekarahan anneningunlugu1 Bende rüyamda görmüştüm doktorum erkek diyordu şimdi hayırlısıyla oğlumuzu bekliyoruz 🥰
damlasv anneningunlugu1 kabus şeklinde rüya görüyordum 4 aydır erkekti her rüyamda gerçekten de erkekmiş bence sizi de bir paşa bekliyor 💙💙💙
anneningunlugu1 handekarahan oyy maşallaahh Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bakalım bizimki ne heyecanla bekliyoruz😍
anneningunlugu1 damlasv ben hep erkek hissediyorum başından beri acaba sürekli öyle hissetmekten rüyamamı girdi diye düşünüyorum birazda tabi 🙈Rabbim hayırlısını versin hepimiz için 🤗
eabilin6 damlasv bende ilk 12 haftada gördüm sonra birkaç kez saha gördüm hep erkekti hatta gittik 14 haftalıkken kız gibi denildi o gece bile erkek gördüm ya acaba düşündüğümden mi yoksa bilemedim
eminaas bende hamileyken erkek bebek görmüştüm cinsiyeti öğrenmeye gittiğimizde meraklı değildim erkek dedim Dr şaşırdı nereden biliyorsun dedi .ve oğlum 3 aylık oldu bile
ccctttt anneningunlugu1 ben ilk gebeliğimde sürekli erkek çocuğu doğurup emziriyordum ama kızım oldu ❤️
eabilin6 anneningunlugu1 ya ben de gördüm düşündüğümden mi bilmiyorum ama ben de gördüm tersi mi çıkar doğru mu çıkar merak ediyorum 🥹🤭
anneningunlugu1 eabilin6 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah tabi görünce insan ister istemez etkileniyor 😇
ozgee33 anneningunlugu1 bende aynı 10. Haftada görmüştüm rüyamda kız demiştş doktor ve şu an 14. Haftadayım kız dedi doktor benimki doğru cıktı🙂