Kızlar selam daha yeni bebek kararı vermiştim. 4 yaşında bir oğlum var daha deneyemeden doğru düzgün gebe olduğumu öğrendim… 17 sinde ilişkim olmuştu 21 inde yumurtladım hala çok şaşkınım nasıl oldu diye 🥹 umarım sağlıklı bir bebek olur… gönlümden geçen kız tabi Allah önce sağlık versin ama başka meyveyi de tatmak istiyor insan… böyle olduğunda kız bebek oluyormuş diyenler var forumda bunun doğruluğu var mıdır?