ghostty sinemysbaby anne ve bebeğin kanı birbirine karışmıyormuş bazen erken haftalarda. O yüzden doktorlar genelde 12 den sonra verin diyorlar. Fetal fraksiyon diye geçiyor yeterlilik.
sinemysbaby ghostty evet bende 12+2 de verdim ama daha çıkmadı tam bir hafta oldu. Sonuç beklemek çok stresli.
ghostty sinemysbaby uzun sürmüş yurt dışına falan mı göndermiştiniz? Ben çarşamba vermiştim pazartesi çıkmıştı. En az bir hafta diyorlar hep ama erken çıkmıştı. Beklemek de zor cidden.
Ozgedgn1 sinemysbaby yetkilinizi arayın bazen maile geç düşüyor benimde böyle olmuştu aradım onlar whatsap üzerinden göndermişlerdi
sinemysbaby ghostty hayır istanbuldan Ankara’ya gidigor sürekli mailime bakıyorum gelen giden yok. Uzun sürdükçe stresleniyorum
ghostty sinemysbaby hangi firma, bir hafta 10 gün olabiliyormuş bazıları. Her firma farklı benim de ankara ya gitti 5. gün sonuç çıkmıştı.
ghostty sinemysbaby evet benim de genoks hemen gelmişti🤗Gelir sizin de inşallah güzel haberler alırsınız🙏🏻