Valla benimde öyle. O haftalarda ben hiç ayakta durmazdım direk bayılma hissi gelirdi. Şimdi 30 oldum biraz daha iyiyim ama yinede bazen oluyo. Bende hamilelikte kansızlık oldu hem onun etkisi var hemde bu bayılma hissiyle beraber benim midemde ve karnımda farklı bi his oluyo. Damarlar sıkıştığı için kan akışı yavaşlıyomuş. Onunda çok etkisi var. Sen olabildiğince ayakta kalma aç kalma. Daha dün yemek yaparken öyle kötü oldum ki sandalyeye bile ulaşamadım olduğum yere çöktüm gözüm karardı kabim çarpmaya başladı