Masalmom_ buussee_ bende 7+6 yim Mide bulantin yok diye sevinmelisin bence Cunku ben mid3 bulantisindan oluyorum Butuk gun devam eden bir bulantim var resmen hayat enerjim yok
tortillam_ Suan hafif mide bulantısı var aşırı keyifsizim çok can sıkıyor. 7+6 benimde . Gece şişkinlikten yatamadım.