habibe66yks E bebek İnternet sitesinden park besik siparişi verdim 10 gün oldu hala kargoya vermediler boylemi bu ne zmn gelir anlamadim😤😒
lux38 habibe66yks bende bebek bezi almıştım daha yarım saat önce geldi yoğunluktan muhtemelen 10 gün rahat bekledim
Mege_Adanisa habibe66yks benim de aynı şekilde aradım müşteri hizmetlerini sordum şubat indiriminden dolayı yoğunluk varmış o yüzden geç geliyor ve çoğu şeyü ordan sipariş ettim 4 kargoya bölünmüş bir kere de gelmiyor çok saçma geldi ilk defa alışveriş yaptım bir daha yapmam diye düşünüyorum
merylii_ habibe66yks özellikle büyük ürünleri 15 20 günde anca teslim ediyorlar niye böyle bilmiyorum ama hep öyle yani ben de Puset beklemiştim bir 16:17 gün
cansu2306 habibe66yks hangi mark a aldniz bende emzik fln verdim 12 şubatta karyoga verileceği söylendi aynı şekilde bugun park yatagida mağaza stok yokmuş sipariş eve gelecek 1 hafta 10 gun iş için dediler ama umarum erkn gelir
Mege_Adanisa merylii_ iade süreçleri nasıl oluyor peki bilginiz var mı gene müşteri hizmetlerini mi arıyoruz örneğin diyelim eksik ürün veya kırık geldi aklım almadı daha E bebek sitesini ya en güzeli Trendyol falan ya
Anonim-C Oto koltuk aldım aynı şekilde kargoya verilecek hala bekliyorum şubat indirimi yoğunluğu vs dedi müşteri temsilcisi aradığımda toplu çıkış yapılıyormuş.. 😩
damlasv habibe66yks kendi kendilerine iade depoya yollayabiliyorlar pahalı ürünleri mağazadan almaya çalışıyorum
merylii_ Mege_Adanisa iade süreci için mağaza ile ya da müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz iade değişim süreçleri hızlı ilerliyor
erkekannesi1_ habibe66yks bende park beşik almıştım indirimin başladığı gün sipariş vermiştim 5 gün sonra elime ulaştı