Es07 Derste emzik,biberın ve pompa önerilmediği söylendi
Hiç birini almadık canım
Anne ve emzirme öneriliyor sadece
Emziği vermezseniz sonra pişman olabilirsiniz
İlk bebekte önerilmiyor diye emzik vermedim, mahvetti benim WC’ye dahi gidemiyordum yapışık gibi gezdik aylarca, beni emzik gibi kullandığı için göğüs ucu yaralarim aylarca geçmedi, psikolojik alt üst oldu.
2.cocugum dogar doğmaz hastanede verdim. Hatta personeller kızdı verme dediler ‘ karışmayın ilkinde vermedim çok pişman oldum’dedim.
Emzik meme reddi falan yapmıyor çünkü bebek ondan süt gelmediğini akledecek kadar zeki.
İlk oğlumda emzik vermedim ama meme reddi oldu.