Hdou4225
Merhaba. Bugun ayrıntılı usg ye girdim. Bebeğimin hareketlerini hep asagıda hıssedıyordum. Ayakları sandıguçım meger basıymıs. Bu haftalarda bebeği bas asagı duran var mı. Kızım da erken dogum rıskım vardı. Bu yuzden sımdı de var. Bir de bas asagı durması iyice canımı sıktı