Melike3506 yagmurdadelen daha kullanmadım ama araştırmalarım sonucunda phlips avent biberon ve emzik aldım
Sedef21 yagmurdadelen Philips avent aldm biberonu ilk bebeğimde de kullanmıştım memnun kaldım bunda yine aynısını aldım
saricivciv_ sima1414 emzik aldım ama biberonu anlamadım anti kolik mi almak lazım bir kaç çeşit var hangisi olmalı bilemedim
sima1414 yagmurdadelen yani ben set vardı biberon ondan aldım emzik de ikili satılanlardan 1 tane aldım kullanır mı bebeğim bilmiyorum ama aldım .
karpuss yagmurdadelen emzik olarak chicco nun emziğini aldım. Biberon olarakta wee ninkini aldım belki biberonu tutmaz diye (biberon verme taraftarı değilim) bakalım ne olacak
Havin49_ yagmurdadelen benim ilk oğlum wee baby dışı tutmadı emzik te biberon da premetüer bebeğim de aldığım göğüs pompasının biberonunu tek tutuyor (lansinoh) emzik wee almıştım premetüer ve çok küçük ondan emzik vermiyırm