Es07 32 den beri bende de aynı durum Yürüyemiyorum bile Hem kemik ağrısı hem bel ağrısı Doğsun bir an önce diye bekliyorum 37+3🐣 Baş aşağı döndü mü sizinki? Döndükten sonra hep ağrı var bende Başı aşağıya baskı yapıyor
cansu2306 Es07 gece bende çektim bir sancimi ama anlamadim kasiklarim ve rahimde baskı var sertti gece baya 1 1 buck saat sürdü sonra uyya kalmışım 🤣🤦♀️
Es07 cansu2306 cansu2306 Yalancı sancıdır canım 10 dk ve altına düşerse acile gitmeliyiz Nişan,su,kanama olursa da aynı şekilde Aynıyız 🐣