Gulay123 Doktorun kim bende denizlide yaşıyorum kendi doktorumdan inanılmaz memnunum eğer için rahat etmediyse başka doktora muayene olmanı tavsiye ederim ama bu eksiklik hissedilecek bi durum değil anne olmak sadece doğurmaktan ibaret değil yetimhaneler çocuk dolu evlat edinerek anne baba olmuş bir aile tanıyorum kendi doğurmadı başkasının doğurduğuna bakıyor ama senden bende daha iyi anne !
Anne olmak doğurmakla olmuyor veya normal doğurunca iyi anne mükemmel anne olunmuyor
Anne olmak bir bebeğin ihtiyaçlarını karşılayabilmek , sevgi şefkatle büyütüp iyi bir birey olarak yetiştirebilmek demek bnm için ! Her ağzı olan konuşuyor kimseyi takma kafana