Arkadaşlar merhaba, acaba aranızda taşikardisi olup normal doğum yapan varmı? Benim çocuklumdan bu yana arada sırada gelen kalp çarpıntım var. Dakikada 180 e çıkıyo bazen. Doktoruma sordum kardiyolaga yönlendirdi Normal doğumda sıkıntı yaratır mı acaba?