beyzakzlrmk her bebekte farklılık var evet benimde ilk zamanlar çok sızladı şu an hala sızlıyor inşallah doğduğunda gelir fark ettim ki damarlar çıkmaya başlamış galiba süt kanalları genişliyor Buda sızlama yapıyor ilk ve ikinci gebelikte nasıl emzirdiniz mi peki, ikinci gebelikte süt kanalları daha da açılıyormuş o yüzden süt bol olur diyorlar benim emzirmek içimde ukte kaldı kızım hiç memeye düşkün değildi bu bebeğimi emzirmek istiyorum o yüzden