Arkadaşlar merhaba ben yarın tam 32 haftalık olucam ve şehir dışına yeni atandım fakat iş başlangıcımı bu ay sonu yapıcaklarmış. Ben şimdiden çalışabilir raporu alabiliyor muyum yoksa kamu beni çağırınca alsam problem olur mu? Çünkü beni çağırmalarını beklersem 32 haftayı geçecek