shdaykn Kızlar selam kız bebeğe hamileyim karnım top ve rivayete görede yüzümde lekelenme vs olmadı gören herkes aa erkek göbegi vs diyor son dk cinsiyet yanılması oluyor mu ya içime de bir kusku düştü açıkcas doktor zar zor görmüştü cinsiyeti 😅
cokkasmabeabi shdaykn benim gobeklerim hep erkek göbeği gibiydi. Ama kızım oldu 2 tane. Hurafe onlar.
Bykessra shdaykn kız bebeğe hamileyim karnım daha yayvan top gibi yuvarlak değil. Arkadaşım da erkek bebek bekliyor onun ki yusyuvarlak
cyj shdaykn öyle bişey yok canım erkek göbeğiymiş kız göbeğiymiş tamamen fiziksel 😁 benim de top gibi tüm belirtilerim erkekti hatta ama kızım olucak :)
gizemli00 shdaykn benim göbeğim erkek karnı gibiydi ama kızım oldu kızım uca tutunduğu için göbeğim aşagidaydi birde
Es07 Top gibi göbeğim erkek 🤰🏻 Hurafelerden ibaret bence🐣 Annenin vücut yapısına bağlı diye düşünüyorum 🤗