Meyall tabi ki canim. Gunde bir coraspinim bi tane de enox 0.6 ignem var. Koldan yapinca cok aciyo hep gobekten yapiorm o yuzden mosmor oldu artik gobegim. Ama daha cok var sonuna kadar igneye devam. Coraspini de 32.haftada kesicez dedi. Igneyi de sanirim 36.haftada dedi. En cok korktugum kan sulandirici kullananlar normal dogum yapamaz soylentisiydi onu da 9 haftalik kontrolumde dr a sordum nerden cikti o oyle bisi yok dedi en cok da ona sevindim. Normal olyr olmaz onu zaman gostericek ama en azindan kan sulandirici buna engel degilmis. Ayrica haftada bir de kalcadan pruloton ignem var benim. 3 gunde bir di ilk zamanlar sonra haftada 1 e dusurdu onu da.