Ftmn123- Benim eşimide sperm sayısı az vede hareketsizlik varda %0 sizce özele götürsem düzelirmi vedeb düzelse kaç ayda düzelir?
minnosbirkiz Ftmn123- bence devlet hastanesinin üroloji bölümüne gidin, onlar detaylı bakıyorlar, belki varikosel vardır, operasyon olması gerekir, ya da ilaç tedavisi uygulanır, ona göre bi yol izlenir, vakit kaybetmemiş olursunuz
htan Ftmn123- bir doktor fitoterapistti aynizamanda erkeklere havuc suyu oneriyordu krsin sonuc verir diyordu. Bir arastirin. Kadinlarda da corek otu yagi iyi geliyor diye biliyorum ben de kullanmistim sonucta ölümden baska herseye deva demisler corekotu icin . Ve psikoloji de onemli ben 2 gun gecikince stresten geciktigini test yapana kadar anlamiyordum testi yapiyordum negatifi gordugim gibi bir iki saat icinde regl oluyordum. Bi ay kardesimin tasinmasi vardi o ay ya hamileysem diye erken test yaptim negatif cikti ben de hic onemsemedim o ay ne de olsa yok diye tasinma olayini bile abarttim, kafaya takmadim diye sanirim ona odaklanmadigim icin olmus olabilecegini düşündüm belirtiler oluşunca. Ve kan testi pozitif geldi . Ve bir doktor da degerleri normal olan hastalarimi psikolojik olarak rahatlamalari icin yonlendiriyordum sonra hamile kaliyorlardi diyordu.