nros Merhaba ciciş anneler anne olmayı bekleyenler Ben 27 yaşında henüz eline iğne bile batsa ağlayan bir kızım 34 haftalık hamişim kızım olucak ve nasıl doğuracağımı bilmiyorum her ikisi de hatta hepsi beni çok korkutuyor ve şu aralar pişman oluyorum erkenmiydi acaba falan diye doğum korkusundan sezeryandan korkuyorum normal doğumdan korkuyorum çocuğu nasıl doğurucam bilmiyorum aşırı nazlı ve ağlak birisiyim ahahahah lütfen yardım edin
samira555 nros Banada iki doğumda çok zor geliyordu 27 yaşındayım bende ilk gebeliğim ama bu bebiş öyle yada böyle gelecek hep orda kalamayacağı için kendimi sakinleştirip sezeryana karar verdim hala korkuyorum cumartesi gün verildi 😅 ama şöyle de bi durum var kavuşacağız ve çokta merak ediyorum heyecanlıyım ve herşey gelip geçiyor akışına bırakmak lazım mesela iğneden korktuğum için doktora gitmemiştim hep ertelemiştim ve ameliyat olmuştum ameliyattan sonra hergün bi sağdan bi soldan iğne vurdular hiç sesim çıkmıyordu çokta korkmamak lazım 😂
yeliz1923 nros Eğer bulunduğunuz yerde eşinizin doğuma girmesine izin verirlerse yanında olmasını size destek olmasını istebilirsiniz hiç korkacak bir şey yok o an bir sancı oluyor zaten acı vs. Hissetmiyorsunuz sonra bebişiniz kucağınızda 😍😍🥰😘
rabiiiij nros ben de 35 haftalığım dün gece eşimin kollarında hüngür şakır ağladım ben nasıl doğurucam acaba acele mi ettik çocuk konusunda diye korkularımı çekincelerimi eşimle paylaşmak çok iyi geldi kendisi de sürekli telkinlerde bulundu heyecanlarından güzelliklerinden bahsetti bunca zaman her şeyin üstesinden geldik bunun da geleceğiz dedi ve beni kollarında uyuttu şu an pamuk gibiyim ve başarabileceğimi hissediyorum demem o ki eş desteği çok çok önemli bir şey her duygunu eşinle paylaş bencee benim en büyük çekincem doğumun başladığını anlayamazsam oluyor ilk gebelik olduğu icin
betulmommy nros resmen beni tarif ettiniz, normal doğumdan cok korkuyorum. Sezeryandanda korkuyorum sonrasında o çekeceğim ağrılar için bebeğime adapte olamam diye yanlış karar veririm diye sürekli düşünüyorum napıcazz🥲🥲
eccan Valla bende 27 yaşında hassas bir kızım ve kızım olacak ahahhaha ilk hamileliğim ve çaktırmasam da korkuyorum . Ama sonra diyorum ki diğerleri nasıl doğuruyor bende yaparım. Allah o gücü veriyor demekki deyip telkin etmeye çalışıyorum kendimi. 🥲🤣
1ErkekkkAnnesi nros oğlumu 31. Haftamda 25. Yaşımda ilk çocuğumu aldım kucağıma acil sezeryanla oldu kızımda 34. Haftamda yine acil sezeryanla geldi 31 yaşımda şuan 4 aylık inanın Herşey zaten olup bitiyor ki siz nasıl geçtiğini anlamayacaksınız bile tabi ağrı olacak olmayacak değil ama dayanalımayacak bişey değil bunca kadın doğuruyor öyle düşünün illaki çıkacak sağlıkla gelsin inşallah 🌸
kubrasjsjs nros valla bebek bi şekilde dışarı çıkacak korkmayı değil sonucu düşün süreç nasıl ilerlerse ona uyum sağla 💪
Mrh16 nros aklın varsa herşey yolunda gidiyosa doktorun sezeryan demiyosa vajinal doğuma asla hayır deme ve sakın korkma herşey okadar olağan gelişiyoki bebeği kucağına aldığın anda hiçbirseyin kalmiyo bn safra kesemi alırdım ufacık bir delik aciyolar 10gun kendime gelemedim sezeryanin kesisini düşünemiyorum ve bnde başıma gelmesinden çok korkuyorum vajinal doğumun nasıl birşey olugunu bilgim halde dua ediyorum tekrar vajinal doğurabilecek için ameliyattan çok korkuyorum mesela😔
medelas1 nros bende aynı yaşta ultra hassas biriyim😭 ikiside çok korkutuyor normalde bulunduğum ülkede sezaryen yasak ama doktorum kendi kendine bana dediki istediğini seçebilirsin bende ikisinden korktuğum için yanlış tercih yapmaktan korkuyorum sonradan vazgeçtim de diyemem çünkü doktorun teklifi bile mucize offf bende bilmiyorum napıcam kalbim sıkışıyor ya🥲🥲
Emlly nros o sırada hayata 27 yaşında üç çocukla giren ben 🤣 hayat bir güzel alistiriyor canım merak etme 🥹🥹
busrasya2334 nros kız insanlığın varolduğu günden beri kadınlar nasıl doğurmuşsa öyle doğuracaksın 😂 vajinal zaten bence tamamen içgüdüsel birşey bir şekilde ilerliyor doğum sezeryan da yatıyorsun öyle tavanı falan izlerken bir bakıyorsun bebek doğmuş 😂 hiç doğumu düşünme bence Allah güç veriyor sen doğum şeklini belirle gerisini bırak kendi kendine ilerlesin 😘
Elfidanur nros kızlar merhaba şunu düşünün ben böyle yapıyorum taş gıbı karıyım çatır çatır da doğururum istersem on tane de yaparım ben güçlüyüm 😂diyorum kavuşacağın anı düşün gerısı Allah güç verır annesın cennet boşuna ayakların altında serılmıyor ❤️Allah a sığın dua et
bsrm nros hiç korkma Allah kolaylığını veriyor. Benim görümcem eli kesilse koptu diye yaygara cikaran biriydi küçük birsey olsun kiyameti koparirdi o bile 2 ci dogurdu sezeryanla o yapiyorsa herkes yapar bence 😃
karayelll İkinci doğumum olacak haftalar yaklaştıkça korkuyorum bı yandan kavuşmak kucağıma almak istiyorum bı yandan neler yaşayacağımı bildiğim için korkuyorum.Esime keşke sen dogurabilseydin diyorum 🤭😃😃
Es07 İğneden falan korkmam Kendimi cesur diye nitelerdim Ama doğum bambaşka bir şey gibi geliyor Elbette,kaygı,endişe,korku,heyecan Bunların normal olduğunu düşünüyorum Sağlıkla kucağımıza alınca unuturuz hepsini inşallah
beyzakzlrmk nros kızz hıc korkmaa ben panık atak bırısıyım ıkı normal dogum yaptım soyle dusun ılk normal dogumum zor olsa ıkıncı normal yapmazdım cocuga kavusacagım heyecanıyla o dogum kolay gecıyor zaten tavıkıde zorlukları var ama bebegın dogana kadar Allah sana oyle bır guc verıyor oyle yardım edıyor kı şaşırırsın hıc korkma Allaha guven o sana guc verecek bebegını elıne aldıgında sankı yenıden dogmus gıbı olacaksın
hilal858_ nros İlk doğumda bende oyledim hatta kendi annem benden daha stresli ve korku içindeydi 😅 doğum bittikten sonra valla hilal öyle korkuyordum ki nasıl yapacaksın diye dio😂vajinal doğumdu sancılar baya ağırdı ama dayanılıyor ya Allah bir şekilde yardım ediyor cidden. Birde ebelerim sağolsun çok anlayişlıydilar hiç zorluk cikartmadilar bana(öncesinde korkutmuslardi kötü davranıyorlar diye ama bu sana bağli birşey) şuan 3.vajinal doğum inşallah bakalım bu sefer nasıl ilerlicek. İlk doğum 11 saat,2.dogum 3 saat sürmüştü inşaallah bundada kısa sürer