rmeysaerdem dün doğum ücretini sormak için aramıştım ilk doğumum iri bebek o hastaneye 40+5 te gittim ama muayene öncesi nişanım geldi açılmamda 3 cmdi zorunlu sezeryan önerildi ya da normal denemek istersen eğitim araştırmaya git dediler bebeğimi riske atmamak için orda yaptım çok şükür bir sıkıntı yaşamadım dün fiyat sorarken 40 bin zorunlu sezeryan ama doktorlar uygun görürse aradan 5 yıl geçtiyse ssvd de yapılıyormuş denildi emseyin fiyatları ne kadar ortalama bilginiz var mı