Kızlar 37 haftalığım, gece aşırı sütüm akmış üstüm baya ıslaktı bayadır akmıyordu en son 34 de sütüm akmıştı biraz. Sabah kalktığımda karnım aşırı ağrıyordu lavaboya gittim aynada karnıma baktım çok aşağı sallanmış. Normalde bebek zaten başı aşağıya dönüktü ama nedense bugün anormal biçimde aşağıya sallanmış karnım. Şu an da minik minik bel ağrım oluyor. Suyum veya kanamam yok. Sizce bunlar doğum belirtisi mi?