Kızlar 38+2 yim dün geceden beri kasıklarımda karnımda belimde bacaklarımda ağrı var ama dayanılmayacak gibi bi ağrı değil bağırsak problemleri de değil öyle bişeyde hissetmiyorum sertlik şişlik yok karnımda bebeğimde hareket ediyor ama geçmeyen uzun süreli bu ağrı normal mi uyandım şuan yine var öyle bir ağrım yarın kontrolüm var