Selam kızlar geçen cuma 491ile hamile olduğuma emin olmuştum …
2 gündür kahverengi hafif akıntın akıntım oluyordu akşam acile gittim keseyi yine göremedik .. son adet tarihim 26 Aralık doktorum geç döllenme olabilir demişti lakin kese hala yok benim gibi bir durum yaşayan var mı 2 kaybım var dış gebelik olabilir mi