Selenay147 Kızlar erken olduğunu biliyorum ama erken gebelık testı yaptım olsa gölgede olsa cıkardı bence
kilicoz Selenay147 bn de tüp bebek çift 5.gün emriosu tranfer oldum 4.gün çok erken 9. Gün kanda 64 ile öğrendim düşünki idrar da nasıl çıksın bekle
betulmommy Selenay147 transfer gününüde mi sayıyorsunuz? Çokk erken yapmışsınız benim 5. Gün embriyosuydu transferin 6. Gün akşamı yapmıştım o kadar silikti ki benden başka kimse görmüyordu bence bekleyin
usengecevhanimi Selenay147 Canım çok erken yapmışsın. Boşuna kendini üzme. 7. Günü falan bekle en azından. Zaten 3. Günü yerleşiyor diyorlar. Kana geçmesi bile kaç gün sürüyor. İdrarda hiç çıkmaz.
buse76 Selenay147 4 gün nasıl pozitif olsun zaten ilk iki gün tutunma aşaması 5. Günden sonra beta salgılanıyor yavaş yavaş boşa stres şuan bekleyin 2 3 gün daha