Tam 28 veya 29. Haftada ben de aynısını yaşadım. Bebeğin yeni yeni yerinin çok daraldığı bir dönem olduğu için öyle olabiliyormuş:)
Eğer hiç hareket hissetmezseniz, booool su için sol yanınıza yatın. O zaman hissetmeniz lazım. Kendinizi dinleyin. Eğer halaa hiç hissetmiyorsanız, hastaneye gidebilirsiniz. İçiniz rahatlar. Ama alttan muayene ettirmeyin.
Gelecek haftalarda hareketleri çok daha yoğun hissetmek üzeresiniz bu arada. Hazır olun :))))