Hamilelikten önce zaten çok panik biriydim başım ağrısa bir hastalık var sanar günlerce kafama takardım. Hamile kaldığımdan beri sürekli kötü düşünceler içindeyim içimde hep huzursuzluk var doğumu düşünüyorum doğumda bir sorun olursa diye kafama takıyorum rüyalarıma giriyor bu durum. Elimde olmayan durumlar beni çok korkutuyor aniden birşey oluesa diye çok panik yaptım. Benimle aynı durumda olanlar var mı nasıl başa çıkıyorsunuz?