Selam kızlar artık çok umudumun kalmaması ile birlikte bu görseli atıyorum beni Forum‘da tanıyan az çok birkaç insan vardır diye düşünüyorum yaklaşık üç senedir hamile kalabilmek için çaba sarf ediyorum ve iki kere bebegimi kaybettim bugün adet gecikmemin ikinci günü hayali olarak gördüğüm bir çizgide olabilir görmek istediğim için gördüğüm bir çizgide olabilir sizce bir şeyler var mı öylesine bir danışmak istedim

