Papatya05_ aydera eski doktorum hastane değiştirmişti o yüzden o hastane de başka iyi bir doktor buldum ona gidiyorum az kaldı zaten 37+6 dayım pazartesi kontrol var bakalım
yvzslmvekrdsi aydera benim ilk doktorum özel klinik açtı fiyatı özel hastanenin 2.5 katı ona gitmem imkansızdı.. çok şükür tavsiye üzerine gittiğim doktorum ondan daha iyi.. keşke ilk doğumumda da tanışmış olsaydım
Ebruas aydera aynı değil ilk doğum yaptığım hastane yenidoğan çetesi olayından kapandı doktorum başka hastaneye gitti ama ben devam etmek istemedim yinede. O yüzden farklı bir hastane ve dr tercih ettim inşallah doğru bir seçimdir 😞
aydera Papatya05_ ayy cok az kalmış sağlıcakla alın 🥰 ben 7 yıl önceki doktorumu seviyordum ama hastaneden son 2 yılda maddi olarak nefret ettim. Ama doğum doktorum orada bi yandan da onun için üzülüyorum ya çok aradayım
Papatya05_ aydera saol canım çocuklar eskisi gibi değil aralarda 2 yaş çok az oluyor çok mantıklı 5 6 7 yıl olması sağlıkla gelsin sizinki de 💖💖💖💖
2023z Eski doktorumdan devam etmeyi çok isterdim ama maalesef özele geçti hastanede başka bir doktor buldum o da iyi şu anlık. Ben hastaneyi çok seviyorum hastaneyi bırakmak istemiyorum 😂
aydera papatyakokulugece ben yeni öğrendim sayılır başka hastanede farklı doktora gidiyorum içim hiç rahat değil aslında çok sevdim yeniyi çok açıklayıcı nazik ama aklım eski hastanedeki doktorda çok aradayım ya (eski hastaneden fiyatları arşa çıkardığı için nefret ediyorum ) 😂
aydera 2023z evet iki arada bir derede kaldım hastaneden mi vazgeçmeli yoksa doktordan mı bilemedim 🤷🏻♀️😂
gamze6p @aydera malesef değil 🥺 ilk doktorum çok iyiydi. Yine gitmek istedim ama fiyat beni aştı. Şimdi ki doktoruma bir türlü ısınamadım.
aydera gamze6p ya aynı sayılırız bence benimki iyi ama benim içim rahat olmuyor sanırım eskisine alışığım diye
Mrh16 aydera ahhh kızımdaki doktorum şehir değiştirdi malesef🥺 şimdikide doçent ama hiç enerjim tutmak sanki yaaa 🙄
momyflow aydera ben ilk doktoruma gidiyorum çok memnundum zaten şükür hastane falan değiştirmedi tekrar ona başladımm 🩷