Yengec07 havva_5 maşallah ferritin 50 ise ,benim 8 ,ondan şaşırdım😂 et vs hergün yiyor musunuz ,yoksa sadece takviye ile mi arttı
havva_5 Yengec07 🤣🤣 sağolasın ben çok az et tüketen biriyim çok da sevdiğimi söyleyemem, daha çok sebze yemekleri tüketen biriyim tamamen doktorumun verdiği ilaçla düzeldi bana göre. O kadar da çay, kahve tüketen biriyim ona rağmen 🤣
Fuunndaaa doax bana gayno Ferro sanol verdi ama kullanmadım doğumada bir ay kaldı, demir serumu yazdı raporlu bir serum doğum sonrası vereceklermiş damar yolundan şu an demir kullanamıyorum
Yengec07 havva_5 maşallah maşallah 🧿🧿bende öyle et yemem aram yoktur ,kahve çay severim ,bi deneyeyim bakayım inşallah faydası olur 😄🙏🏻
almila1723 doax işe yarar mı derken ? Zaten gebelikte kullanmanız gerekiyor. Özeldeki doktorum da bana Ferrum/feramat(muadili) verdi . Hepsinin işlevi aynı. Yemekten 1 saat önce içerseniz emilimi kolaylaşır
Burcu__0506 doax çeşit çeşit ilaçlar kulandım feritin için hap olarak da Şurup şeklinde de hiçbirisi fayda etmedi Artık serumla alıyorum 3 ayda bir 2 serum alıyorum çok şükür ne bulantım oldu ne halsizliğim