Merhaba,
Yigenimde bir türlü gecmeyen pişik sorunu var. Kullanmadığımız krem kalmadı. Popoya doğru kırmızı kırmızı noktalar var. Bebeğimiz 2 aylık oldu. Poposunu pamukla siliyoruz, yıkıyoruz, açık bırakıyoruz, Prima kullanıyoruz. Mustela, sudokrem, doktorun verdiği pişik kremi kullandık geçmiyor. Başına gelen var mı? Kakası doğduğundan beri köpük şeklinde oluyor. Bilenler önerisi olanlar lütfen yardımlarınızı yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼