Kızlar bugün 5+2 olduk henüz doktora gitmedim ama sağlık ocağında kan testi verdim 2 gün arayla biri 550 diğeri 1414 çıktı az önce de iç çamaşırıma da birkaç damla kahverengilik yer gördüm silince peçeteye de geldi 2 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim ve o da böyle kahverengi lekelenmeyle başladı tam 10 gün sürdü sonra kanamaya döndü şimdi tekrar böyle görünce yine mi öyle olacak diye korkuyorum ya kan değerlerim kimyasal geçirdiğim zamana göre çok çok iyi ama bilemedim sizin bu haftalarda başınıza geldi mi böyle bişi