elifmrlll 31+3 hamileyim birdenbire suyum geldi hastaneye yatış verdiler su kesem patlamış böyle bir durum yaşayan var mı
merveeski61 Geçmiş olsun canım benimde 34. Haftada oğlum kesesini patlattı suyum geldi ve doğum yaptım hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah
aslmoms Sabırsız bir bebiş daha ❤️❤️ korkmayın. Hayati riski atlatmışsınız. Gelişimi vs de iyiyse sorun olmaz