Kızlar 34.haftaya yeni girdim. Süreciniz nasıl gidiyor. Ben bugun hiç iyi değildim, kaburgam batıyor mideme sancı giriyor dermanım kesildi halsizlik hepsi birarada . Bu sürece kadar çok rahat geçirdim ama şuan belim ağrıyor, uyumam 4 ü buluyor. Sizler nasılsınız , bu süreç böyle mi geçiyor normal mi bilemedim😢