habibe66yks bagi neo 2 hafif ve kullanışlı. Eşim gecen e bebekte denemiş çok sevmiş . Ordaki çalışan bu pazar indirim olacağını söylemiş takip edin isterseniz.
Bi tık uygun istersenizde “prego urus” bunuda arkadaşım kullanıyor çok rahat olduğunu söyledi