Eve misafir gelmişti. Bizde oturuyoduk. Odada çalışma masası var oğlum hep sandalyeden masaya çıkar yine çıktı kadın uyardı beni düşmesin diye ben yok dedim alışık. Onu dememle çocuk dengesini kaybedip arka üstü düştü ama boynunun üstüne heralde dedim boynu kırıldı. Çocuğu kucağıma aldım ağlayamıyor morarmış. Çığlık attım eşim arka odadan misafirle beraber koşup geldi. Kucağımdan aldılar çocuğu. Neyse kontrol falan ettiler boynunu çok şükür çok şükür bi şeyi yoktu. Şuan iyi çok şükür . Ama inananın ömrümden on yıl gitti sanki. Bana büyük bir ders oldu. Bunu niye anlatıyorum sakın ama sakın bi şeyleri hafife almamak gerekiyormuş. Gerçekten böyle şeyler anlık oluyormuş. Bir dakika bile gözümü ayırmaman gerekiyormuş çocuğumun üstünden. Sizlerde çok dikkat edin lütfen canım anneler.