gunesdamla Kızlar 7 aylık hamileyim vajinamın üstünde acayip agrılarım var resmen aglıyorum agrıdan yanıyor sanki acı acı agrıyor agrı kesici alıyorum parol banamısın demiyo bu agrı için sizce dr gitmem lazımmı ?
bsrelif gunesdamla kanaman yoksa panik yapmana gerek yok regl iken de zor mu geçiriyordun miyom fln da olunca ağrı yapar
mucizebebegimmm gunesdamla herhangi bi idrar yolu enfeksiyonu veya taş düşürme gibi şeyler yaşıyor olabilir misiniz? Bi doktora görünün hamilesiniz sonuçta içiniz rahat etsin.
zeynepctk gunesdamla Ben daha önce yaşamadım böyle ağrı fikrim yok ana ağrı kesici içecek kadar bi ağrıysa ben olsam bi doktora görünürdüm
Rmeysa_01 gunesdamla çok gerekmedikçe parol alma bende migrenden dolayı kullandım 2 3 defa doktorum otizme sebep olma ve beyinsel gelişime engel olma ihtimali var fazla tüketme dedi ayrıca o ağrılarda enfeksiyon kaynaklı olabilir ciddi bir durum hamileyken enfeksiyon bence hiç düşünme bile git hastaneye rabbim şifa versin
fatgume Kesik kesik ağrı ağrının bele vurması vs varsa doktora görün derim dinlenince geçiyor mu peki
Es07 gunesdamla Kaçıncı haftandı cnm ? Benimde kemiğim ağrıyor? ,belim çok ağrıyor yürüyemiyorum son güler