Kızlar iyi geceler. Bugün 32.haftaya girdim ve karnımda sertleşme var yumru gibi değil tüm karında sertlik var taş gibi. Normalde böyle olmuyordu hiç. Ağrım,sızım,kanama vs. yok bebişim de çok şükür hareket ediyor ama sertlik korkuttu biraz neden olabilir stres vs etkiler mi ya da acillik bir durum mu ?