bmkl benimde panik atak var bende bıraktım ilaçları ama gebelikten önce aniden bırakmıştım inanılmaz uyku yapıyordu ve kusmam oluyordu doz düşürdük yine aynı olunca kestim şu ana kadar atağım hiç olmadı 19+5 im 2 gece önce aniden oldu bir sekilde atlattım ilaç kullanmak yerine nefes egzersizleri vs öneririm atak anında etkili oluyor .🫶🏻