busedmrci Arkadaşlar 20. Haftadayız ve o kadar çok gaz sancısı çekiyorum ki böyle şiddetli geçiren var mı? Sol kasığıma çok vuruyor tuvaletten sonra da belli bir süre devam ediyor
melyyssa busedmrci ayy bir ara bende öyleydim çok kötü bir durum. O bitti şimdide hazımsızlık mide yanması başladı🥲 29 haftadan selamlar.
canan_55 busedmrci ahh o hep var sol tarafıma uzanıyorum rahatlatıyor beni kan akımı hızlanıyor bağırsaklar çalışıyor iyi oluyor
prenses99 busedmrci bende çekiyorum hele 28. Haftadan beri karnım taş gibi sol tarafım bebekde orada duruyor çok açıyor ağrıyor rahatsız ediyor beni şişkinlik
Elisa0110 Gaz sancısı olduğuna emin misiniz enfeksiyon felan olabilir mi tuvaletinizi yaparken ağrı yanma oluyo mu
busedmrci Elisa0110 evet doktorum da kontrol etti herhangi bir sorun yok çok şükür ama gaz beni mahfediyor
melyyssa busedmrci ben o zamanlar yere çömeliyordum anca rahatlıyordum bir dene istersen canım. Ama çok durma ani şekilde de yapma.