salihaci Ahahah söyleyin de yapayım şu Çin takvimi falan neler var ben hiç yapmadım daha doktor 17. Haftada erkek dedi bebişimeee ayrıntılıyı bekliyorum alışveriş yapmak iiçiiin😇
Melike3506 salihaci en iyisini yapıyorsunuz bende 15+4 de erkek olduğunu öğrendim detaylıyı bekledim 23. Haftada detaylı oldum çarşamba günü erkek dedi doktor yine başladım alışverişe 😂😂
salihaci Melike3506 Aiy o kadar korkuyorum ki birisi doğuma kadar erkek bildiğim kızım geldi falan paylaşımlarından😂
salihaci Es07 Ya doğumda bile farklı cinsiyet öğrenen oluyor ya o yüzden korkuyorum açıkçası bide devlet hast ultrasonunda öğrendim baya eski ultrason o yüzden tedirginim 😂
Melike3506 salihaci 16 da 17 de erkek dendiyse değişmez pek ama yine de detaylıyı beklemek lazım genellikle erken haftalarda denen cinsiyet değişitoe
Es07 salihaci 3 farklı doktor 3 farklı cihaz Değişmez diye düşünüyorum Değişirse de her şey hazır son 18 gün 🤪
salihaci Melike3506 Göremiyorum tam ama erkek dedi tam evet kesin deseydi ikna olabilirdim aslında kız erkek farketmiyor sadece alışveriş yapcam o yüzden bekliyorum
salihaci Melike3506 İnşallah ya valla başıma gelmedi ama gelirse diye de korkuyorum açıkçası bir arkadaşım formaya isim bile yazdırmıştı doğduğunda kız oldu nasıl olabilir aklım almıyor hahshs