Benimde ikinci gebeliğim. 18 hafta oldu elhamdülillah. Yeni yeni hissetmeye başladım ben. 13. haftamda kendimi dinlemeye başladım bebek hareketleri için. Ama anca bu haftada aa tamam bu bebek dedim. Emin olamadım. Kızımda da 15- 16. haftada hissetmiştim. Takip için küçük olduğu için bebek bir şey diyemiyorum. Annelik işte rahimde başlıyor. Allahim sağ salim kucağımıza almayi nasip etsin.