Doğum yaptım. Daha bugün eve çıktık. Kızım oldu şükür. Birde 28 aylık oğlum var. Bugün evde ilk günümüz ama ben ilallah ettim bile. Nasıl yapcam etcem ben arkadaşlar lütfen bana bişey deyin. Oğlumu uyuttum az önce bebeği de anneme emanet ettim bi saatcik uyudum. Tam kalktım zorla bebeği emzirmeye salona gittim ki oğlum çığlık kıyamet ağlıyor inanın yarım saat ağladı. Bebek yine kaldı anneme